huvudvärk/halsont

Halloj alla läsare!
Idag när jag vaknade så mådde jag pyton. Hade så himla ont i halsen och världens fetaste huvudvärk på köpet. Men jag gick till skolan iallafall för min mamma ville att jag skulle gå dit och sen känna hur jag mådde. Första lektionen vi hade var NO och vi skulle läsa om hur man änvänder en bränare.. hur tråkigt som helst men fick reda på ett och annat. Fast jag vill aldrig ha nått med den och göra för då kommer jag nog lyckas med att elda upp något/någon. Hade också läsning och idrott. På idrotten skulle vi ha orientering, inte riktigt min grej för jag är usel på kartor. Gick sen hem vid halv tolv för att huvudet höll på att sprängas. När jag kom hem tog jag en iprem och la mig i soffan och sov en stund. Mamma kom hem vid ett så jag fixade nudlar till oss båda och sen satt vi och pratade om allt och inget. Vi får se om jag orkar gå till skolan imorgon. Och Nathalie gumman, ta och krya på dig. Det var allt för mig just nu, skriver ett till inlägg ikväll.
puuuussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0