Ingen rubrik till denna text!

Hej alla fina läsare!
Vaknade halv elva imorse av att min katt rev ner alla mina blommor i fönstret. Jag blev helt galen kan jag lova. Men det var bara att gå upp och dammsuga bort all jord och sen gjorde jag nudlar och satte mig vid tv:en och degade. Efter allt latande så gick jag faktiskt ut med hunden. Det var svinkallt ute och jag frös ihjäl så hoppade in i en varm dusch när jag kom in. Juste, min hårförlägning har kommit så ska snart åka och hämta den. Sen ska det inte hända så mycket mer. Ni får får jätte gärna ställa frågor och sen komma med lite ideér om vad jag kan skriva mer om. Det var allt för mig just nu. Puss och kram på er!

 

  



Kommentarer
Postat av: aziza

zack efron <333

fin blogg :D

2008-10-21 @ 11:58:04
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0