jag<3sängen

Nu ligger jag här hemma i min säng och har absolut ingenting att göra.
Ska nog bara ligga här i min säng och sova hela dan. Jag är sjuk igen, och min hals värker och mitt huve är en tickande bomb.. tror att den kommer explodera när som helst. Har ätit orientalisk soppa och druckit te (jag är en te älskare) och skulle aldrig kunna vara utan te, en varm koppte gör så att man slappnar av. Tror att jag måste plugga till kemi provet sen också. Usch, känner ni att alla läxor och all skola tar eran fritid ? min fritid går bara ut på att plugga känns det som. Nej nu ska jag ta och vara lite social med min lillasyster, hon vill se på "lejonkungen" haha. Det var allt för mig just nu. Lägger in ett till inlägg ikväll.
Puss och kram alla sötnosar.


  
                               Orientalisk soppa och en varm koppte till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0