mys på högsta grad!


Såhär mys hade jag&sunshine idag. Satt och drack kaffelatte och pratade om allt&inget. När vi väl har börjat prata så slutar vi aldrig. Kan sitta hela natten/dan och bara prata med varandra. Du vet att jag alltid har tid att lyssna på det du har att säga. Jag kommer alltid att finnas där för dig. Jag vet att jag kan göra precis samma sak. Du är nästan den enda vännen som aldrig har gått bakom min rygg. Du har aldrig spridit falska rykten. Utan du har tröstat mig när jag har mått sämst av rykterna/kommentarerna. Jag älskar dig så himla mycket sweety.
Nathalie darling lundqvist, du är och förblir min allra bästavän!
tack för allt stöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0