nathalie <3 sofia

Nu sitter man här igen. Har vart en riktig toppen dag idag. Började med att vi hade sovmorgon till 2O över 9 men jag försovde mig ändå. Vaknade drygt tio minuter innan jag skulle iväg, brottom blev det . Har haft idrott och vi skulle spela pingis men jag och nathalie hatar verkligen det så vi spelade bedmingtong (stavning?) det var verkligen super kul för ingen av oss kan träffa den där bollen "flugan" Fick sluta lite tidigare eftersom vi inte skulle ha någon svenska lektion, så tog bussen med nathalie hem till mig vid 14.05. När vi kom hem så bakade vi en kladdkaka och sen tog vi lite mysiga pixs. Sen har vi bara titta på tv och pratat om allt mellan himmel och jord.




Kommentarer
Postat av: K

sötisar <3

2008-10-24 @ 15:43:10
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: cicci

älskar er, så himla söta <3

2008-10-24 @ 20:50:31
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0