Plugg plugg plugg

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, sitter här med en handuk lindad runt kroppen. Idag är det ju måndag&jag försov mig som vanligt. Hatar verkligen all stress. Våran första lektion idag var engelska. Fick tillbaks våra engelska prov och jag blev inte speciellt glad över mitt resultat. Fick muntligt omprov -.- så får se hur det går med det. Sen fortsatte dagen med matte,so,no &världens tråkigaste spanska lektion. Slutade drygt vid 14.40 så jag tog bussen hem till malin för att plugga inför SO provet på onsdag. Det blev inget pluggande för oss, satt &kollade på andra avenyn istället.Gick sen hem till mig vid sex tiden ock käkade. Pratade med min sötnos också, han ligger hemma och är sjuk. Krya på dig älskling. Sen har resten av kvällen bara rullat på. Har tränat lite på SO:n och den sitter, yeeeeah! Men nu tjatar pappa på att jag ska stänga av datan. Sov gott och dröm söta drömmar alla fina läsare.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0