rubrik ?

Jag har sjukt ont i huvet. Känns som att huvet ska explodera om vilken sekund som helst. Aja, nog pratat om mitt huve. Vaknade vid halv tolv imorse av att nathalie låg och pratade med mig (kommer inte ihåg vad hon sa) Gick sedan upp och åt frukost. Rost macka med teeeeeeee, mums! Sedan så gjorde jag mig iordning. Känner att jag har tappat sugen lite för bloggen. Men ska försöka att fortsätta skriva för er som läser "om ngn nu läser" Sitter hemma hos min rara farmor just nu. Hon har verkligen dukat upp fika för en hel armé. Ojojoj, kommer bli riktigt fet innan jag har hunnit komma hem.
Lite kort om igår; Efter att nathalie hade vart på dop så skjutsade min kära far mig till henne. Vi kände oss riktigt godis sugna så vi gick och köpte gofis. Sen satt vi framför tv:en och bara tog det lungt och pratade. Senare så kom nino min älskling. Han stannade till 05.00 typ. Vi hade det jätte mysigt. Låg &kollade på tv och bara möööös.
Det var allt för mig just nu. Det blir kanske ett till inlägg ikväll när jag har kommit hem. Men nu ska jag kika vidare på andra bloggar. Puss&kram skumbanan!


Har tänkt lite på detdär med lugg. vad tror ni alla söta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0