skolfoto!

Vaknade vid 07.30 imorse hade sovmorgon till 09.00. Gjorde mig iordning till skolfotot, det blev ett vitt linne med en grön kofta och ett skärp på det & sen blåa jeans från bikbok. Han som tog fotona gjorde så att jag börja asgarva hela tiden så vi får väll se hur snygga mina kort blev :) slutade 14.50 så jag och nathalie tog först bussen hem till mig för att fixa en grej, sen tog vi tåget till haninge C. Träffade malin,emma,ida,sonia och alecs där, riktiga pinglor allihop. Kollade runt lite grann men hittade inget att spendera pengarna på förutom godiset på (jonas godis) åkte sedan hem till nathalie, där var tony och älsklingen nino. Låg och mös i tonys säng med nino medans nathalie och tony kollade på american funniest homevideos. Imorgon ska jag till nynäshamn för att pierca naveln med rebecca. Är jätte nervös men alla säger att det inte gör ont så får väll helt enkelt ta och lita på dom. Men nu ska jag hoppa in i duschen.
pussen!



kolla vad snyggt, längtar verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0