onsdag

Hallådär alla glada!
Idag har jag haft spanska prov det gick sådär (betyder att jag kunde ha pluggat mer) men men.. fick hoppa över SO:n så slutade lite tidigare idag. Jag och min underbara nathalie tog bussen hem till mig och gjorde kladdkaka och satte oss framför tv:en och degade. Sen så gick vi faktiskt en liten promenad, och det var svinkallt ute. Efter en liten stund så träffade vi tony och nino och gick' till lidaskolan och bara satt och mös/snacka. Min älskling åker till finland nu i helgen och jag kommer inte att kunna träffa honom förns på måndag, trist! but that's life. När jag kom hem så tog jag en vaaaaaarm dusch för jag var verkligen en ispinne när jag kom in. Och ni sitter jag här med min koppte och kollar på efterlyst med matteboken i knät. Imorgon ska jag in till stan med mami och göra lite smått och gott.
Puss och kram/ s


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0