helg helg helg helg!!

Hej på er alla helgtokiga!
Imorse vaknade jag av att min pappa hade bakat scones så hela familjen satt och åt frulle tillsammans. Vid halv tolv så fick jag ett mess av rebecca att hon inte kunde träffas idag för att hon var sjuk. Krya på dig hjärtat. Sen ringde anna och amanda och frågade om jag skulle med till haninge C och äta på subway. Så jag fixade mig och sen tog jag bussen och mötte dom utanför donken. Amanda skulle också köpa ett par beiga chinos på vero moda men dom var slut så hon prövade ett par svarta men dom satt inge bra alls tycke hon. Så vi tog bussen hem till anna för att hämta lite grejer eftersom det är byte med förälder idag. Efter allt packande så åkte jag hem till min mormor för mina kusiner var där och alvin min kusin fyller år idag. Jag hade köpt en  STOR nallebjörn till honom, och jag slog in den väldigt bra *host*  efter att ha proppat i mig en massa chokladtårts bitar så känner jag mig inge vidare. Idag åker också min lilla älskling nino till finland för att gå på dop. Kommer sakna honom massor. Lite kort om ikväll också;  Ska troligen träffa anna,amanda,kim,johanna och några andra i skogås ikväll.
Sen ska jag och mor min på bio, har ingen aning om vilken film vi ska se.
Skriver kanske ett till inlägg lite senare ikväll men än så länge så får ni ha det så bra. Puss och kram du glade läsare!


(Den här söta spargrisen fick jag av min mormor & morfar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0