hatar skolan!

Hejsan svejsan!
Idag vaknade jag och nathalie vid halv sju men somnade om till hel. Sen fixade vi oss och sen var det te och rostmacka som gällde. Malins pappa kom och hämtade oss så vi slapp ta bussen (hur skönt som helst) Skoldan började med spanskan. Vi hade ett "litet" spanska prov, och det gick faktiskt rysligt bra. Senare var det matteprov, och det gick helt klart åt skogen! måste helt enkelt börja ta i tu med matten lite mer. Efter all skola så tog jag & söta malin bussen hem till mig för att plugga in till biologi provet tills på fredag. Det är bara en massa prov hela tiden nu. Är riktigt less på skolan. Satt och pluggade som blådårar för att få in alla näringsvävar och fotosynteser m.m. Kollade på film hemma hos henne senare (bottomsup) med paris hilton. Den var inge bra, rekomenderar den inte! Kom hem vid åtta halv nio, hoppade in i duschen och sen var det datatime. Nej nu ska jag sova, är super trött efter allt pluggande och hålligång.
sov sött och dröm söta drömmar inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0