listan!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
2
Vilken svordom använder du mest?
Fan, helvete
Äger du en iPod?
Ja , fast den är sönder
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.00
Hur många resväskor äger du?
1 stor och 1 liten
Var köper du dina matvaror ifrån?
 Ica Maxi/konsum
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
ta bilden
Vilken var den senaste filmen du såg?
lejonkungen med lillasyster,haha
Har någon av dina vänner barn?
Nej, de tror jag inte.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder, skor, smink, data, mobil,  kamera & resa utomlands
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, nathalie påpekar det varje dag.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen, haha
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
CHOKLADMJÖLK.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
har ingen aning (?)
Använder du huvtröjor?
Ja, dom är skönast
Kan du vissla
nej har aldrig kunnat det.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Vad är de?
Vem var den senaste som ringde dig?
malin igårkväll
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Jag vet
Tittade du på tecknat när du var liten?
det var det bästa jag visste
Hur många syskon har du?
1 lillasyster
Vilken film kan du alla replikerna till?
"Den där mary"
Äger du några band-t-shirts?
aldrig
När flög du senast?
nerja "spanien"  09/8-08
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
6 st
Läser du för skojs skull?
Nej, eller isåfall tidningar
Pratar du några andra språk?
Engelska, lite spanska
Diskar du din egen disk?
diskmaskin (?)
Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker?
bror på mitt humör
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, en tatuering & en till piercing
Har du några tatueringar eller piercingar?
Ja, navelpiercing & öronen
Kan du kasta macka?
naj
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ja, fast inte för mycket kanske
Har du en blogg?
Yes and guess what? DU LÄSER DEN NU !
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partners?
Trevlig, rolig, charmig
Gillar du din boendesituation?
Nej!
Vilken är din favoritfrukt?
gillar nästan all frukt
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
orkar inte bry mig om sånt där
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
14
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
andreé
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
ingen aning, har ingen lust att få veta heller.
Gillar du senap?
sometimes
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ALDRIG!
Sover du på sida, mage eller rygg?
blandat
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej
Tycker du om att krama folk?
Nej, jag älskar det!
Skulle du säga att du är trendig?
Kör på min egen stil.
Har du en digitalkamera?
Yesbox
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Skulle ha fått ångest men ändå sagt att jag inte var intressrad av honom.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
tråkfilm, vill inte se den!
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
I taket lyser stjärnorna
Vad är du allergisk mot?
pollen och en massa andra skit.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
kött är gott.
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Pojke: Liam Flicka: emelie
Vad var den senaste musik du lyssnade på?
min pea låt.

Kommentarer
Postat av: ..

Hahaha, du har ju tagit den här från min vän elin.

Palla att du inte raderar det hon har skrivit, och skriver med egna ord licksom! :P

2008-10-17 @ 17:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0