seg dag..

Idag när jag kom till skolan så fick jag reda på att vi hade något svenska test som alla ungdomar i sverige skulle göra. dt var ungefär 28 frågor som man skulle svara på. Dt gick nog ganska bra för mig. Sen har dan bara rullat på som bara den. Slutade vid tre så tog bussen hem. Gjorde sälle med sebbe halva vägen hemmåt. Sen har jag bara vart hemma och tagit det lungt med mammsen och pratat om allt mellan himmel och jord. Och snart ska jag ta och hoppa in i duschen efter att jag har druckit upp min koppte. Imorgon ska jag träffa Nathalie och senare älsklingen Nino. nej nu ska jag göra matteläxan. 
xoxo/ s

Dagens outfit;
 
vitt kofta Lindex
svart hög kjol Gina T
svarta legins Gina T

Kommentarer
Postat av: anonym

du är sjukt lik din mamma?!?!

2008-10-14 @ 15:38:28
Postat av: exclusiivt

vem är du ?

2008-10-15 @ 18:31:44
URL: http://exclusiivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0