måndag.

Imorse försov jag mig så jag hade jätte bråttom med allting, igen höjdare med stress på morgonen. Malins rara lilla pappa kom och hämtade mig tjugo i nio typ. Skolan var helt okej, började med engelskan mitt på morronen.. jag och nathalie tränade på alla glosorna som vi har prov på imorgon, haha vi satt och skratta hela lektionen. slutade 14.40 så tog bussen till vh för att träffa underbara självklara nino. Gick sedan hem till honom och låg och mös i hans säng till halv sex. Sen så följde han mig till nathalie för min far skulle hämta mig där efter jobbet. Fick en hejdå puss och så. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen var det bara att värma på nudlar och en varm koppte och sätta sig framför tven och plugga till engelska provet. Jag börjar bli helt knäckt på skolan nu. dt är så himla mycket hela tiden så allt pluggande tar min fritid! men nog diskuterat om skolan. Jag ska faktsikt sälja mina 96 jeans och säljer dom för 1000;- (tjejmodell) lägger ut bilder senare. Dom är knapppt använda, jag har typ bara haft dom 5 ggr. Men nu ska jag fortsätta att plugga.
xoxo/ s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0