fullt upp!

Innan jag börjar skriva något så börjar jag med att be om ursäkt. Har inte kunnat blogga för jag har verkligen haft fullt upp med allt annat runt omkring.
I måndags vaknade jag upp hemma hos malin. Gick upp och kollade på en film. Kommer inte ihåg vad den heter men den handlade om krokodiler som åt upp en massa människor, eeuw säger jag bara! Vid tre tiden så skulle hon till stallet så jag knallade hemåt. När jag kom hem så färgade jag håret mörkare "kastanje mellanbrunt" sen hoppa jag in i duschen &efter en låååång dusch så smetade jag in en jordgubbs ansiktsmask och bara slöa framför tv:en.

Lite kort om i tisdags träffade nino vid sju tiden. Gick en promenad och bara pratade om allt mellan himmer&jord. Senare på kvällen så träffade jag nathalie. Jag skulle hjälpa henne med att färga håret. Det blev faktiskt riktigt bra stumpan.

Idag så har jag målat om mitt rum. Det blev snö vita väggar, nu ska jag bara kolla på en fin tapet som fondvägg (stavning?) har inte bestämt mig än för vilken färg jag vill att den ska ha. Efter allt målande som tog mer än halva dan så kom mina kusiner. Satt med småttingarna och kollade på djungelboken, hahaha. Mysigt var det. Vid sju tiden så kom min kära far hem. Han sa att bara han&jag skulle åka iväg, så jag fick skynda mig med att fixa mig. Satt mig i bilen och så åkte vi. Han körde mot stan, men han ville inte berätta vart vi skulle någonstans. När vi kom in till stan så sa pappa att vi skulle till ett café och bara umgås far&dotter. Det var verkligen super mysigt. Drack kaffelatte och åt en smarrig bakelse. Nej nu ska jag gå och titta lite på tv. Ha det så bra nu alla fina läsare. Pusskram!


   
Resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0