film mys!

tjosan! Idag har jag bara vart hemma och tagit det lungt. Gick sedan till filmkedjan och hyrde film (What happens in Vegas) den var super rolig, rekomenderar den verkligen till alla med ritkigt tokig humor. Tror inte att det blir nån skola för mig imorgon heller, känner mig verkligen inte på topp just nu. Hörde också att hela skolan ska ha orientering hela dan så det passar mig helt utmärkt att stanna hemma. Nu har jag också pluggat klart till NO provet, satsar på ett "vg" den här gången, förra gången fick jag ett g så nu är det skärpning,haha! Saknar alla pluttisar.. att ligga hemma om dagarna och ha feber är inte något av det bästa som finns. Nu ska jag äta nånting är vrål hungrig. Ha det så bra nu.
pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0