Föööörlååååt!

Har inte kunnat blogga nu på två dagar, känner mig såklart hemsk. Igår var väll skolan helt okej, gjorde inget speciellt. Efter skolan åkte jag och nathalie till handen och skulle kolla hur mycket en tröja kostade som jag ville ha men ack ack hade (såklart) inte råd. Så vi gick till donken och käkade och sen knalla vi vidare till Jonas godis för att träffa emelie och yasse. Vi stod där och pratde sen så ringde mamma och sa att jag skulle vara barnvakt så det var bara att ge sig hemmåt & nathalie åkte till sin pojkvän viktor. Fick sitta alldeles ensam hemma med min lillasyster... Men sen så ringde min älskling mig och då blev det inte lika tråkigt.
Idag var skolan helt hopplöst tråkig idag (inget ovanligt) började med musiken. Jag skulle spela gitarr och jag har ju nollkoll på instrument så alla skrattade åt mig såklart. Jag fattar inte varför jag alltid gör bort mig, fast det måste ju gå i släkten, haha. Det känns som att jag håller på att bli förkyld, Usch säger jag bara. Fick fiskgratäng idag, ibland fattar jag inte hur mat tanterna tänker. Aja det var iaf ingen höjdare. Sen så hade vi prov sista timmen, måste faktiskt säga att dt gick ganska bra (är lite stolt) jag brukar alltid få hjärnsläpp men den här gågen ville hjärnan hänga med ") Efter plugget var det bara att lunka hem. Skulle hjälpa min mormor med att städa hennes hus. Det gick jätte bra förutom att jag ramlade på rumpan i trappen, ajajaj. Men nu ska jag äta middag, Lägger ut en bild på dagens outfit senare. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0