Förlåt, det har vart så mycket!

Hallådär!
Först måste jag be er alla läsare om ursäkt för att jag inte har bloggat nu på två dar. Har haft så mycket att göra med skolan. Allt jävla pluggande tar min fritid. Har inte kunnat träffa alex nånting heller, så det känns inge vidare alls. I onsdags var jag på en modell agenture och det gick jätte bra och dom ville att jag skulle komma igen den 26/9 för att dom trodde att jag hade en stor chans som modell och dom ville ta fler prov bilder. Jag blev såklart jätte glad för jag har alltid velat satsa på att bli modell.
Igår direkt efter plugget så åkte jag och malin till haninge C för att jag skulle köpa en kofta och ett linne på gina T (kommer bilder) sen åkte vi hem till mig för att vara barnvakt åt min lillasyster hannah från 14.50- 23.30 det var riktigt körit. Först skulle vi laga mat (pizza i ugnen) sen så skulle även min lillasyster bli duschad och så skulle jag hinna med läxorna och duscha själv. Det blev riktigt dålig taiming med allting. Sen så började det lukta brandrök utomhus så vi gick ut för att kolla vad det var frågan om, skit läskigt. Men det var nog ingenting farligt (hoppas jag). Sen så sov malin hemma hos mig, och vi låg och pratade hela natten. Vi hade det jätte mys. Idag vaknade vi ungefär vid 06.45 tror jag. Gjorde oss iordning och sen åt vi frulle tillsammans. Sen var det skolan som gällde. Skolan var seeeeg som vanligt, det enda som är kul med skolan är ju att man får träffa alla söta pinlgor.
Ikväll är det muskö som gäller. och på lördag ska man jobba där för att få ihop lite pengar (behöver verkligen) Men nu ska jag packa till helgen. Ha det så bra och ni som har nummer, ring gärna.
Puss och kram från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0