HATAR RUBRIKER!

Hej på er alla! är verkligen ledsen att jag inte har skrivit på jätte länge. Och jag hoppas verkligen inte att jag har tappat alla besökare. Försöker så gott det går. I söndags 7/9 åkte jag och mamma till handen typ vid 12.00. När vi kom dit var jag vrål hungrig så jag föreslog att vi skulle äta på donken så det gjorde vi. Efter att vi hade käkat så skulle jag köpa lite krämer och två tröjor. Tänkte att jag skulle pröva krämerna som (llouiseandersson.blogg.se)  föreslog. Sen vid 15.00 så tog vi tåget hem. Måste säga att det var super mysigt att ha en dag med mammsen.

Måndag 8/9. Vaknade ganska sent för jag hade sovmorgon till halv tio, super skönt. Fixade nästan ingenting för jag var så himla trött. Första ämnet var matte (det är mitt hat ämne) alla har vi väll ett ämne som vi hatar och mitt är absolut matte. Sen var so och engelska resten av dagen. Slutadade ungefär vid 14.40 tror jag. Senare skulle jag träffa malin för att hon skulle hjälpa mig med matten. Måste säga att det gick rysligt bra. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen var det bara att göra sig en koppte och kolla på sitt favorit program (sex and the city) sen så messade jag lite med nino, sen var det bara att sova.
ÄLSKAR ATT SOVA! det är den enda gången på livet som jag får koppla av.

Idag vaknade jag av min lillasyster som slängde sig över mig. Så det var bara att gå upp och göra frukost åt henne. Sen så var det dax för att fixa sig. Det blev ett par blåa jeans och en grå lång kofta. Humöret idag är väll lite si&sådär. Är så himla trött, har inte sovit på hela natten. Jag har ingen aning varför' Idag på musiken så skulle vi lära oss någon sång som går på tv (reklam) det var faktist jätte kul, för nästan alla sjöng fel. Slutade vid tre idag (seeeeeg dag) Efter skolan så åkte jag till alexander min älskling, vi gjorde inte så mycket satt mest och kollade på tv. Måste säga att han är helt underbar! Åkte hem typ vid fem för att jag skulle vara barnvakt åt min lillasyster. Och nu sitter man här med matteläxan och fattar ingenting, Hahah! Men ha det bra så länge. Pussen !




                                          Måndagens outfit;

Brun kjol från vero moda. 299;-
Grå långärmad tröja från H&M 98;-
Tjocka legins från gina tricot 99;-
Sjal från top shop 129;-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0