Jobb/mys dag.

Halloj!
Idag har det vart en (ta i dag) jag och malin har jobbat på muskö. Vi har hjälpt hennes mamma och pappa med deras landställe. Det var jätte jobbigt, men vi var suveränt duktiga. Klippte rötter och fixade en massa, hahah. När jag kom hem från deras landställe så hoppade jag direkt in i duschen. Sen åkte jag och pappsen och köpte pizza. Vi satt hemma framför tven och bara myste och gjorde allt och inget. det var riktigt skönt att bara vara. Svullade sen en massa godis, känner mig som värsta grisen just nu. Imorgon ska jag åka och köpa en ny plattång för min gamla hade jag i golvet, efter så ska jag nog träffa alexander en stund. Sen är det stan med emelie som gäller. Men nu ska jag titta på tv och bara dega.
sov gott och dröm söta drömmar!

Dagens outfit;

svart kofta från vila
svarta legins från gina T
vita långa knä strumpor från H&M
vitt linne från gina T
hög svart kjol från vero moda
blommig sjal från cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0