Karolinska idag.

Hej på er alla!
Skolan var helt okej idag, fast jag försov mig igen. Jag vaknar aldrig till mitt alarm. Måste kolla det där senare. Aja idag började dagen med läsning inge kul alls. Efter var det idrott & jag hade glömt mina idrottskläder eftersom jag försov mig. Men jag fick springa runt fotbollsplanen två varv ändå. Sen så kom alex och abby och stod där och kollade på. Gick självklart fram och hälsa på älsklingen och så fick man en puss. Jag frös som fasen idag, för jag hade ingen jacka. Det var riktigt kallt. Dagen har vart ganska seg måste jag säga. Efter skolan gick direkt hem, hade så grymt ont i magen så vi fick åka till karolinska. Satt där ungefär i två timmar och väntade på att få komma in. Efter ett tag kom det fram en läkare som tog med oss till något litet rum. Fick ta en massa massa prover (sprutor) usch det gjorde riktigt ont. Jag ska dit igen på måndag elr imorgon kl 14.00. Hoppas verkligen inte att jag ska dit imorgon för vill verkligen träffa alex. Efter två timmars väntning och tre timmars provning så kände man sig riktigt trött när man kom hem. Satt mig framför tv:en och somnade direkt. Sen ropade mamma att maten var klar. Så det var bara att pallra sig uppåt. Men nu ska jag duscha och sen ta mig en varm koppte. Och för alla er som inte vet så fyller felicia 13 år idag, passa på att gratta henne.
Tjingeliiing så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0