Mysig dag.

Hallådär!
Idag vaknade jag vid 09.00 av att min lillasyster skrek så var tvungen att gå upp för att kolla vad det var frågan om. Hon hade tydligen hält över hela juicen över sig, så jag var tvungen att torka upp allt. Efter drygt en timme fixande så åkte jag till handen med karin hon skulle köpa någon jacka på gina tricot men den var tydligen slut & den skulle komma in nästa vecka. Men jag hittade ett super sött vanilj vitt linne. Efter ett tag så käkade vi på donken och sen var det hemgång som gällde. Vi gick hem till mig och kollade på film, har ingen aning om vad den heter men den var iallafall jätte läskig . Sen skulle karin hem och käka och jag skulle åka till min kära farmor. Tog tåget vid fyra till nynäshamn. När jag hade knallat upp för alla farmors trappor i lägenheten så var jag helt slut, måste verkligen börja träna och få upp kondisen lite. Farmor hade också gjort våfflor så det var bara att hugga in när man kom. Sen så ville min lilla farmor spela kort med mig, gissa vem som vann? inte vare jag iallafall. Hon vann alla gångerna. När jag kom hem hoppade jag in i duschen, sen latade man sig framför tv:en igen. Men nu ska jag gå ut med hunden och få lite luft som mamma säger. Hare gött! puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0