Någon som vill byta hals ?

Usch jag orkar verkligen inte vara sjuk längre man kan verkligen inte göra något. Saknar alla så jävlans mycket. Det finns inget tråkigare än att vara sjuk, så om det är någon som vill bli sjuk är det bara att komma hem till mig. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, har tappat rösten så kan inte prata i telefon med min älskling. Jag får nog sitta hemma hela dan och jobba matte (världens tråkigaste ämne) men jag måste göra klart det så att jag slipper ligga efter när jag kommer tbx till skolan. Är jätte hungrig. Men det går inte att äta något när man inte kan svälja för det gör super ont. Men nu måste jag sluta klaga, Ska berätta roligare grejer. Tack alla underbara människor som skickar sms och vill att jag ska krya på mig, riktiga pinglor säger jag bara! Men nu ska jag lägga mig och koppla av med min varma koppte.
Tiiingeling så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0