Nu är jag här igen.

Hej på er!
Imorse vaknade jag kl 06.00 var super trött. Hoppade in i duschen och sen var det bara att föna och platta håret. Jag måste verkligen platta mitt hår för det är det lockigaste håret som jorden någonsin har skådat om det inte plattas. Hela min släkt har lockigt hår. Jag förstår inte varför det kan vara så fint på andra men inte på mig "/ hade gärna haft det om jag passade i det. Men sen så var det bara att ta på sig kläderna och skynda sig. Hade ganska tur imorse för malins pappa hämtade mig så jag slapp ta bussen. Men sen när jag precis skulle åka så ringde alex mig och frågade vad jag gjorde, kanske inte rätt tajming men det var super skönt att höra hans röst iaf. Skolan har vart helt okej idag. Började med matten, måste säga att jag har blivit (mycket bättre på matte) än vad jag var förra terminen så känner mig ganska stolt! Vid lunchen så skulle jag gå till sjuksyster för att jag hade ont i huvet så fick en alvedon, men sen så sa hon att jag hade feber så det var bara att ringa mamma och pallra sig hemmåt. Så vi åkte till vårdcentralen för att checka vad det är jag har hela tiden och han påstod att jag hade fått virus. Har jätte ont i halsen. Gud vad det har regnat idag, jösses ni skulle ha sett mig när jag skulle gå hem från bussen jag var helt plaskblöt. Har legat hemma och druckit en massa te, jag är en te älskare. Nu ropar mamma. Ska lägga mig nu så att jag kan få bli frisk nån gång. Ha det bra pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0