Onsdag.

Idag försovde jag mig, hade tio minuter på att fixa mig så det var bara att slänga på sig något. När jag kom till skolan så pratade alla om att jorden skulle typ bli ett svart hål och allt., Skitläskigt faktiskt för jag hade ingen aning om allt det där. Efter allt prat så hade vi läsning och det gick inte att läsa för patrik gjorde en massa miner mot mig så att jag börja asgarva. På rasten så gick jag och malin till kuratorn och vi träffade kim och alexandra (kimwoe@ & vass@) måste säga till alla er som inte har grattat kim idag ska sätta fart med det. Men iaf så pratade vi alla med carin (kuratorn) om det här med det svarta hålet. Hon kollade på internet dvs aftonbladet, men hon sa att allt bara var struntprat . Usch vad jag hatar regn, det har regnat hela dan idag! och humöret får sig ju också en sväng om när det är ett så jävla tråkigt väder ute. Vi hade idrott i regnet också "orientering" i lillgården. det gick sådär, jag gick med nathalie och jag tror att vi hittade tre st. Man skulle hitta sex stycken, så vi frågade wille om han kunde ta dom sista för man fick inte gå hem förns man hade hittat alla. Fast han hade cykel så det gick fort. När vi var klara fick vi ta bussen tillbaka till skolan. Våran sista lektion var no & vi skulle skriva och rita om ekosystemet. Måste säga att det gick ganska bra för mig. Slutade vid 15.05 så när jag stod på busshållsplatsen så ringde jag alex. Han satt vid datan sa han. Jag hoppas att jag kan träffa honom på fredag. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen har det så bra.
Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0