Rebecca är min soulmate!

Hej alla sötisar!
Nu är det äntligen helg. Idag har skolan vart helt okej. Började med träslöjden och jag har gjort en skärbräda, kom inte på något annat. Men blev faktiskt rätt nöjd måste jag säga. Sen har dan bara rullat på som vanligt. Slutade vid 13.10 så tog bussen hem till lilla krigslida. Ungefär vid fyra så kom rebecca hem till mig. Sen tog vi tåget till nynäshamn för att träffa några killar som hon kände, jag har ingen aning om vilka dom är men trevligt var det. Satt hemma hos dom och prata & chillade helt enkelt. Sen tog vi tåget hem igen för att träffa emil och alvin, dom undrade om vi kunde se på film med dom. När vi kom dit hade dom bakat bullar hahaha. Dom var verkligen smaskiga! vid åtta knallade vi hem till mig för att käka. Mammsen min hade gjort någon kyckling tacos, det gick ner (suuuuper gott) Och sen har vi suttit vid datan och pratat i tel med några stycken... Ska snart se på en film och mysa och svulla massa godis, känner mig som värsta tjockisen vid det här laget. Imorgon blir det haninge C. Ska checka in nya H&M. Sen blir det nog bara deg resten av dan.
Men nu är det movie time.
Tjiiiiingeeeeeling, slå en pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0