Skoljoggen!!

Hallo there!
Idag vaknade jag 07.30 hade sovmorgon ganska skönt. Gick upp och åt frukost och sen var det bara att fixa sig inför dagen. Vi hade engelska,so och matte dom första lektionerna och sen var det skoljoggen som gällde, usch säger jag bara! Satt och pratade med kim och alecs dom är så himla söta. Vid ungefär 12.35 tror jag att det var skoljoggen. Jag gick med nathalie,malin,isak,sebbe och underbara alexander. Det gick långsamt. Slöade drygt mer än halva vägen. Slutade vid 14.50 så tog bussen hem till malin för att hon skulle hjälpa mig med matten. Men så mycket matte blev det inte av. Vi bakade en stor kladdkaka och satte oss framför tv:en och svullade ur formen, smaskigt smaskigt. Sen så skulle hon äta mat och jag skulle hem och duscha & äta. Men jag var absolut inte hungrig efter att ha svullat i sig en hel kladdkaka. Och har också lovat nino att baka en till honom någon dag, haha. Och så sitter man här igen och tråkar och har inget annat kul för sig. Puss och kram /svullarn

Dagen outfit;

enkel grå tröja från H&M
blåa jeans från gina T
sjal från indiska
hello kitty tofflor från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0