TISDAG!

Hej igen!
Skolan har vart helt okej idag. Började med musiken, klassen skulle skriva en egen låt. Den blev hel konstig men det var jätte kul. Vid 09.40 var det bild och jag och natta skulle rita av någon ko,kassa skrin och en ljusstake. Det gick inge bra och det blev absolut inte något konstvärk. Slutade kl 15.00 idag. Så jag åkte hem till natta och gräddade pannkakor. Hon är en mäster kock (det kommer en snygg bild på henne längre ner) när vi hade svullat i oss några stycken så drog vi till haninge C. Kollade efter ett par skor som jag ville ha (svarta stövlar) men dom fanns tyvärr inte kvar. Så vi knallade ner till jonas godis och köpte en varsin klubba och tuggummi. Sen var det hemgång. Natta gick av i vh, och jag åkte vidare till krigslida. När jag kom hem så sa mamma att jag hade matteläxa att göra så det var bara att lyda kaptenens order. Och nu sitter man här med sina nudlar och varma koppte. puss o kram på er!

           Här är natta "mäster kocken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0