Trist dag.

Hej igen!
Idag vaknade jag ganska tidigt 06.00 måste säga att jag var ganska pigg. Så det var bara att gå upp och fixa sig för skolan. Efter drygt en kvart så vaknade min lillasyster så vi gjorde frulle tillsammans. Fick sen skjuts till skolan av min snälla pappa orkade faktiskt inte ta bussen idag. Träffade sen mimmi,lollo och nathalie så det blev kram partaj i korridåren. Slutade ungefär vid 13.10 så tog bussen hem direkt. Gjorde sen sälle med sebbe och patrik hem. När jag var hemma så skulle vi till karolinska igen för att mina blodprov hade blivit klara men ack ack.. fick ta en massa blodprov igen när jag kom dit. Det var inge kul alls för jag hatar sprutor. Men nu orkar jag inte skriva mer! jo en sak bara, saknar dig grymt mycket alexander.
puss och kram från mig.



Dagens outfit;

vitt knapp linne från sisters
brun hög kjol från vero moda
vit kofta från H&M
svarta tjocka legins från gina T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0