alone in my home

Ja rubriken säger en del. Jag är ensam! Men min dag har vart så himla mysig. Först vaknade jag upp med världens underbaraste människa på jorden. Sen gick vi upp och gjorde frukost och satt och åt på terassen i solen. Sen låg vi i solen och stekte, så skönt! Lite senare fick Nino nått jäkla ryck och ville sätta upp våran studsmatta. Haha, herregud ni skulle ha sätt. Öndskar att jag hade filmat. Det var sjukt roligt! Sen vid 18.00 begav vi oss mot vh för att jag skulle sola. Solade i drygt 15 minuter. Sen gick vi skilda vägar. När jag kom hem hade papi köpt pizza så nu är jag proppmätt. Ska snart hoppa in i duschen och sen göra en ansiktsmask. Min tv funkar inte heller så inget tv tittande ikväll.. jäkla skit saker! Bilderna på grejerna från haninge centrum kommer sen. Puss på er!

Honey, I die for you!

Kommentarer
Postat av: nino

Jag älskar dig så mycke gumman! :$ <3333333333333333333

2009-04-26 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0