bästa dagen på länge

Hallå hallå!
Idag har allt, precis allt vart perfekt! Vaknade kl 07.00 imorse. Gjorde mig i ordning för skolan och åt rosta macka och drack ett glas oboy. I skolan fick vi göra ett matte prov som gick kanoners. Känns faktiskt jätte skönt. Efter skolan åkte jag hem och öppnade åt mormor så att hon kunde vara barnvakt sen åt min lillasyster medans jag var i vh en liten stund. När jag ändå var hemma passade jag på att fräscha till mig och sedan begav jag mig till tåget. Gud vilket skönt väder det har vart idag. Så fort solen tittar fram så blir jag som en helt ny människa (alltså mycket gladare vilket är posetivt). När jag kom till Nino blev jag mött av världens fetaste puss! Guess from who? Yes, from Nino ofc. Vi spenderade våran månadsdag i hans säng. Låg och pratade och myste. - Älskling, Du är min värld och jag älskar bara dig! Nu ska jag göra lite te för jag har en sån jädrans mensvärk..Ska också passa på att läsa min tidning mamma köpte till mig för ett tag sedan. Sov så gott allihopa. Kisses from me.

..Spännade med skvaller..

Kommentarer
Postat av: Eve

Grattis :)<3

2009-04-02 @ 07:58:31
URL: http://jjustsmile.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack gumman :)<3

2009-04-02 @ 16:40:18
URL: http://exclusiivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0