dh

Hej på er. Idag har dagen bara flygit iväg. Vi hade engelska prov idag och det gick perfa, tror jag. Efter skolan tog jag och Malin bussen till haninge C. Tittade runt lite och jag hittade en jätte söt tröja på H&M. Vid 15.30 kom vi hem till mig. Då vi fick vara barnvakt åt min lillasyster. Jag lagade fiskpinnar och ris till henne. Jag börjar faktiskt bli ganska duktig på att laga mat, wiie! Sen när jag skulle duscha åkte Malin hem. Nu har jag iallafall precis kommit ut från duschen. Passade också på att göra en hårinpackning eftersom att mitt hår är så himla slitet efter alla mina färgningar. Får ta det lungt med sådant nu ett tag. Imorgon ska jag träffa Nino och senare på kvällen ska jag och Nathalie kolla på hans match. Läs hans lags blogg här om ni vill http://forzaalbinoleffe.blogg.se/ . Nu ska jag ladda upp med en kopp te och frukt innan "Desperate Housewives" börjar. Ha det så bra.


Några olika håruppsättningar som jag brukar använda.

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dhw :D:D

2009-04-28 @ 21:01:12
Postat av: Anonym

när kmr svaren?

2009-04-28 @ 21:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0