fresh and clean

Nyduschad, insmord och en smoothie ansiksmask i mitt face, bättre än så kan det inte bli just nu, fräscht! Ska snart krypa ner i sängen och sms:a min baby. Imorgon är det skola och jag ska upp tidigt. Just nu känner jag inte alls för det. Och på tisdag har vi prov i engelska, men min lärare sa att det skulle vara ett ganska lätt prov så det blir nog kanoners. Ni får komma igång nu med att ställa frågor. Ställ frågor om allt mellan himmel och jord. Ask me right now. Sov så gott nu. Big love from me.


Balsam för benen och min smoothie ansiksmask, to good to be true!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej , jättesöt blogg (:

undrar bara vart du köper ansiktsmaskerna & vad dem kostar.

2009-05-25 @ 15:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0