godnatt

Nu säger jag godnatt bloggen. Har precis tvättat och fixat. Åkte till vh och solade med Nathalie en snabbis och sen träffade vi Nino och Tony en liten stund på Ribby pizzan. Justja, mina pumps har kommit nu men dock inte mina andra coola med spännen. Men dom skulle komma i slutet april, dumt! Har skärt upp lite apelsin bitar och kokat te. Ska lägga mig i sängen och titta på tv, är super trött! Imorgon är det fredag och det ska bli så himla skönt med helg. Godnatt på er nu.
Big Love From Me!

Mina pumps

Mums!

Kommentarer
Postat av: ronja

fin bloggkolla gärna min :d

2009-04-02 @ 22:37:37
URL: http://runjas.blogg.se/
Postat av: Ida

fett fina skor! kramis

2009-04-06 @ 01:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0