happy easter

Glad påsk på er mina vänner!

Idag var vi uppe relativt tidigt. Tror att klockan var runt 09.00. Vi gick upp och åt frukust samt klädde på oss en massa varma kläder. Sen begav vi oss ner till Maj-Britt och Ingvar och pappsen fixade skotern. Sen tog vi den till Jällsjön. Åh herregud.. vad den där isen var läskig! Den knakade och hade sig rejält. Pappa, Björn, Farmor och Maj-Britt gick igenom isen med fötterna ett antal gånger och herregud vad jag skratta. Det var riktigt roligt att se. Vi grillade sen falukorv med tunnbröd, smaskigt. Det har vart jätte fint väder hela dagen så lite färg i ansiktet har man fått också. Nu ska jag alldeles strax gå ner till Maj-Britt och Ingvar och äta påsk-middag. Är jätte hungrig. Ha en jätte mysig påskafton (jag tror det heter så, är inte säker). Puss och kram


..Så himla skönt väder..

Här ramlade min gammel mormor av stolen på min pappa, haha!

Naturel ute på sjön ska man va... (farmors ord)

Farmor som sitter på isen och solar

Varm choklad

Dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0