kanon dag

Hallå bloggen.
Förlåt för en dålig uppdatering idag. I morse var jag vaken vid 05.00. Gick upp och sprang en bit. Sedan när jag kom in la jag mig på sängen och somnade och vaknade igen vid 06.00 med världens jäkla kramp i vaden. Åh herregud vad ont det gjorde, det nästan svartnade för ögonen! Vi hade det där "testet" i ellära idag och det gick kanoners. Tror att jag grejade det. Dagen har rullat på relativt fort. Efter skolan tog jag bussen hem. När jag kom hem gjorde jag lite mat och sedan väntade jag på att Nino skulle höra av sig så att vi kunde träffas. Mötte honom i vh och vi knallade hem till honom. Låg och mös i sängen och bara pratade, alltid lika mysigt! Snart ska jag sätta på en film. Just nu håller jag på och tittar runt lite på nätet. Har hittat en massa söta saker. Vi hörs sweethearts.


Tired som in i bomben...

Kommentarer
Postat av: nino

Sötnos :D <33333333333

2009-04-18 @ 01:19:53
Postat av: kkatja

bara för att ja också har såna lakan :D

2009-04-19 @ 01:25:55
URL: http://kattja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0