mina närmsta

Malin Hansson
Hon är den man alltid kan vända sig till. Hon ställer alltid upp, oavsett vad det än handlar om. Hon har alltid ställt upp för mig och har för det mesta alltid ett leende på läpparna. Ser oftast till att alla mår bra före henne vilket inte är så himla bra men tjejen har ett hjärta av guld & jag kommer aldrig att släppa henne. Hon har även en egen blogg http://malnn.blogg.se

Nathalie Lundqvist
Är en tjej jag alltid har kunnat prata med. Säger oftast vad hon tycker och tänker & är en hel cool tjej med en super mysig personlighet. Hon fanns där för mig när jag hade det som jobbigast. Vi satt i samma sits för ca 1 år sen och vi stöttade varandra varje dag, så hon är en riktig kämpe! Tack för allt gumman.

Anna bergqvist
Är världens roligaste människa! Har alltid kunnat snacka om allt med henne också. Hon har en grym humor och bjuder alltid på sig själv. Anna är den som aldrig tar skit från andra och jag ser verkligen upp till henne. Om någon säger/gör något olämpligt så rycker hon oftast in vilket dock inte kan ge så posetiva konsekvenser ibland. Men Anna är en dunder vän!

Cecilia Olsson
Har alltid varit en "stödpelare" för mig dom här 2 åren. Hon är en tjej som man verkligen kan lita på. Hon är alltid glad och sprider så mycket värme. Hon skulle aldrig stå och se på när någon gråter, nej hon skulle istället gå fram och kolla hur det var med personen. Hon är någon som jag verkligen skulle kunna ta som ett exempel på en ÄKTA VÄN! Hon har också en blogg http://ciizs.blogg.se

Nino Salander
Är min soulmate, min dag, min bästavän, min pojkvän ja mitt allt. Jag skulle aldrig klara mig utan honom. Har har hjälpt mig att gå igenom mycket. Han är den första jag vänder mig till om jag mår dåligt. Han är den killen som jag skulle kunna offra livet för. Har har världens mysigaste personlighet. Jag kan alltid räkna med honom! Han skulle aldrig låta mig falla. Han är någon som jag ser upp till så något fruktansvärt. Han är Mr Right!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hjärtat! Du vet att jag alltid finns för dig. Jag älskar dig vännen. <3

2009-04-06 @ 14:26:32
URL: http://ciizs.blogg.se/
Postat av: nino

Fan va jag älskar dig baby, de e helt sjukt ! :$ <3333333333333333333333

2009-04-07 @ 00:29:26
Postat av: Anonym

Naaw hjärtat! Faaan vad du är underbar! Älskar dig så grymt mycket älskling! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-04-07 @ 10:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0