mys framför tv:n

Hej på er. Förlåt för en dålig uppdatetring men jag har inte vart på humör. Ni som har läst det undre inlägget förstår nog varför. Jag ska snart träffa min soulmate och lämna hans påskägg som jag och far min fixade idag. Min kväll ser förövrigt ganska händelselös ut. Blir nog film mys ensam ikväll eftersom att Nino ska till Markel ikväll.

På onsdag åker jag till Hjärtedalen (Härjedalen) och kommer sedan hem på måndag. Kommer tyvärr inte ha någon tillgång till datorn. Så det blir rena rama friluftslivet där. Vi måste elda i en stor spis för att kunna värma upp huset.. Nej så dåligt är det inte. Det finns faktiskt några element och golvvärme i hallen så det blir nog bra. Sen hoppas jag att skotern fortfarande funkar så att man kan ta sig ut med den också. Men det bästa med att åka upp dit är nog för att man får träffa världens snällaste människor, min gammel mormor och gammel morfar. Saknar dom så mycket! Nej nu ska jag börja röra på mig. Hoppas ni får en underbar kväll.

Såhär enkel såg jag ut igår.

Kommentarer
Postat av: Frida

älskar dina kläder & ditt håååååår!

Kan du inte lägga upp en bild på ditt smink?

2009-04-06 @ 01:15:13
Postat av: Anonym

du låter så vuxen när du skriver, men du är ju bara 14?

2009-04-06 @ 12:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0