ni gjorde min dag

Hej folkens. Gud vilket härligt väder det är ute. Om det bara inte hade vart för dom kalla vindarna så skulle vädret vart toppen. Idag kom jag till skolan vid 08.15. Vi har läst om etik och moral idag och helt ärlig ska jag vara nu.. Jag fattar absolut nada! Eller jo lite.. ibland. Men det var hur krångliga ord som helst. Ord som jag iallafall aldrig hört. Men för att byta ämne så gick jag hem tidigare idag. Hade så jäkla ont i magen så jag gick hem ifrån den sista lektionen dvs spanskan. När jag kom hem la jag mig på sängen och åt ett äpple och drack en flaska vatten. Kände mig lite bättre då. Sen kom mormor och mina kusiner hit. Jag fick leka frissör med pluttisarna. Gah, vad gulliga dom är! Gjorde små toffsar på Elsa och herregud vad hon sken upp när det var klart. Såna små sötisar kan verkligen göra min dag. Har också passat på att ta lite kort nu när jag har lite "egen tid". Bilderna kommer väl förmodligen att ploppa upp i bloggen senare. Nu är jag hungrig. Undrar om vi har nudlar (?). Jaja, ni får ha det så bra allihopa. Puss och kram.



Dagens fråga:
Är kärlek viktigt för er?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja kärlek är skit viktigt för mig. Kärlek i hemmet, kompis kärlek osv.. klarar mig inte utan det!

2009-04-27 @ 19:41:26
Postat av: Anonym

2009-04-27 @ 20:19:02
Postat av: Anonym

Ja för mig är min pojkvän det viktigaste!

2009-04-28 @ 20:47:56
Postat av: e'

det spelar ingen roll om man får kärlek ifrån pokvännen, vännerna eller familjen.

det är alltid viktigt & man blir bara glad av att veta att man är älskad & omtyckt av människor. den känslan är obeskrivlig &den kan INGEN ta ifrån dig.



din blogg är grym sofia ! :)

2009-04-30 @ 22:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0