påsklov

Hej och hå det är påsklov!
Nu är jag mätt och belåten. Det blev kött, pommes frittes och sallad, mums! Efter skolan tog jag bussen hem och käkade lite vofflor. Sedan tog jag tåget till vh för att träffa Nino en liten stund. Sen när klockan var 16.30 gick vi till tåget. Jag stod sedan och väntade på Malin. När hon kom tåg vi tåget till handen c. Tittade runt lite och hittade lite smått och gott. En super söt "mys tröja" med tryck av "Betty Boop" och en leopard mönstrad bh & en beige kajal penna på H&M. Sen ett peace halsband på Guldfynd och en vit tisha på Gina Tricot + en super sweet necessär på Lindex för endast 99 kr, skit billigt! Efter det gick vi till donken och åt en glass. När vi gick mot tåget var det jätte varmt ute. Hade bara på mig en tjock tröja och det var så skönt. Nu märks det att sommaren är på väg iallafall. Nu ska jag titta på tv och äta fruktsallad. Ha en mysig fredag kväll.

Grejjerna från idag:

Vit tisha 129:-

Betty Boop tröja 245:-

Peace halsband 89:-

Betty boop tröjan (trycket där bak)

Leopard bh 129:-

Svart näcessär 99:-

Beige kajal 79:-

Kommentarer
Postat av: petra

jätte fina saker sötnos! Kramis P

2009-04-03 @ 21:56:47
Postat av: Anonym

älskar tröjan!

2009-04-06 @ 01:00:46
Postat av: Anonym

vilken strl på betty boop tröjan? =)<3

2009-05-22 @ 23:28:51
Postat av: emma

vart har du köpt betty boop tröjan någonstans gumman?

saknar dig något enormt mycket! vill ha alla tider tillbaka! <3

Emma Jonsson (A)<3

2009-06-21 @ 01:34:41
Postat av: Anonym

vart har du köpt betty boop tröjan någonstans gumman?

saknar dig något enormt mycket! vill ha alla tider tillbaka! <3

Emma Jonsson (A)<3

2009-06-21 @ 01:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0