smälta uggs

Hallådär i stugan!
Nu har vi precis ätit klart. Sitter i Maj-Britt och Ingvars soffa och sträcker ut mig efter all god mat. Det blev fisk med potatis och till efterätt blev det en jätte god glass. Det blev ingen skoter åkning idag utan vi tog bilen till sjön men imorgon tar vi skotern. Det ska bli jätte mysigt. Pappsen min fick en aborre som verkligen var gigantisk! I morse var det jätte fint väder med sedan när vi kom till sjön började det blåsa och då blev det svinkallt. Men korvgrillning blev det iallafall. Sen en läxa som jag har lärt mig idag är att JAG aldrig ska ha mina uggs på sjön igen. Dom blev helt dyngsura! Och sen när jag skulle lägga dom framför elden så att dom kunde få torka lite grann så smälte hela sulan... Smarta jag. Jaja, lärt mig nåogt idag iallafall. Nu tänkte jag göra dom andra lite sällskap. Ni får ha det så jätte bra nu. Puss på er sötisar.


...Soligt och skönt...

...Men solen gick sedan i moln...

Jag och Robban

För när storfiskarn talar om... Pappsen min med fisken!

Maj-Britt som sitter och väntar på napp.

Kan man så går det att underhålla sig själv...

Här sitter dom och äter korv.

..Världens sötaste Ronja..

..Och världens sötaste Robin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0