träningsverk

Hallå kompisar! Nu har jag precis klätt på mig efter en lång dusch. Passade på att raka benen och ge håret en hårinpackning så nu känner jag mig super fräsch. Idag har det gått sjukt långsamt i skolan. Kändes som om tiden hade stannat flera gånger. På idrotten hade vi badmington (stavning) så nu har jag träningsverk i armarna, skönt! Slutade runt 14.00 men jag och några andra stannade kvar för att gå på "Extra matten" som slutade vid 15.00. Alldeles strax ska jag bege mig mot tåget hem till Nino. Stannar hos honom till 22.00 så jag kommer förmodligen inte att uppdatera nått mer idag. Hoppas eran dag har varit bra. Puss på er sweet readers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0