I'm strong!

- En liten grej bara. Ni som skriver om mitt utseende osv. Vart vill ni komma? Jag tar inte åt mig för jag är starkare än så. Så om ni är ute efter att jag ska "låsa in mig på rummet och börja gråta" för att några andra människor har negativa åsikter om mitt utseende så är ni helt fel ute. Varför skulle jag ta åt mig? Jag känner ju inte ens er. Det här är min blogg som jag skriver vad jag vill i oavsett vad ni tycker om det. Tycker du/ni att det är totalt ointressant att läsa min blogg så fattar jag inte varför du/ni läser den. Jag är den jag är och det är såhär jag ser ut. Sen har jag aldrig skrivit i bloggen att jag tycker att jag ser bra ut. Fast själva grejen är ju att man ska kunna trivas i sig själv. Så länge jag är nöjd med mig själv så spelar det ingen roll om vad du tycker. Jag är starkare än så!

Hej på er! Hur är det med er? Med mig är det kanon. Vaknade 06.30 imorse. Gjorde mig i ordning och käkade gröt till frukost. Kom till skolan och hade matte prov och det gick faktiskt bra. Blev godkänd. Jag har vart skit nervös hela dagen. Efter skolan åkte jag och Nathalie med hennes mamma till Nynäshamn. Där skulle Nathalie ta sin navel piercing. Nathalie var jätte duktig & stackarn tyckte att det gjorde (så jävla ont!). Men fint blev det iallafall. Sen åkte jag hem för att äta. Det blev tacos och efter maten begav jag mig mot vh för att träffa Nino. Vi satt och snackade och bara mös i sängen.

Imorgon är det "barnkalas". Min lillasyster fyller år imorgon så då kommer det väl förmodligen att komma lite bilder. Nino sover här hos mig imorgon också, mysigt! Men jag ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt imorgon. Nu får ni ha en underbar fredagkväll. Nu ska jag äta godis och slappa framför tv:n, wii! 


Kommentarer
Postat av: Natta

Du ser ju jättebra ut :O Fattar inte att folk kan klaga, dom är bara avundsjuka.

2009-04-26 @ 15:19:10
URL: http://nattawoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0