slut i hela kroppen

Hej hopp i stugan! Hur är det med er? Med mig är det bara bra iallafall. Idag gick jag upp kl 06.00. Packade väskan och fixade mig lite smått, bara tog det lungt. Idag på idrotten hade vi fotboll och sedan så gymmade vi. Det var jätte kul att gymma faktiskt. Körde bänkpress och en massa andra grejer. Efter plugget tog jag bussen hem. När jag kom hem gick jag ut och sprang & sedan vid 15.30 kom min lillasyster med skoltaxin. Sen när Nino kom låg vi och kollade på "Grey's anatomy" och bara mös i sängen. Det har vi nästan gjort hela kvällen nu. Det känns skönt att bara få ligga ner och varva ner. Jag har vart uppe i varv hela dagen.. Nu ska jag smeta in mitt ansikte med en smoothie ansiktsmask (kom nyss från duschen). Vi hörs imorgon.
Big love from me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0