godnatt

Hej på er. Nu är jag hemma och har precis slängt i mig en super god wok. Imorgon är det skola och jag ska upp relativt tidigt så då får jag nog snart ta och lägga mig. Sen solade jag i 15 minuter idag så jag har fått lite fin "fakebränna". Imorgon efter skolan kommer jag hem direkt så då kommer jag ta lite nya bilder till bloggen. Temat kommer bli vår & jag funderar på att göra en ny header samtidigt men vi får se hur jag gör med det. Nu ska jag fortsätta med att kolla på "Ballar av stål". Vi hörs imorgon!



- Ett stort tack till alla er som röstade på mig till veckans blogg.
Jag blev jätte glad när jag såg hur många som hade röstat på mig. Big love from me to you readers!

Kommentarer
Postat av: bella

hörru jag ska ha en annan bild som header, logga in på msn senare :) puss!

2009-04-14 @ 14:32:29
URL: http://isabellheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0