åksjuk

Hej på er! Nu har jag precis kommit in från en promenad. Vi har fått jätte god mat av min gammel mormor Maj-Britt. Köttfärs limpa och potatis, super gott var det. Hittade en massa saker i sveg på Dollars. Ah, herregud vad billigt det är. Köpte en massa smycken, olika body lotions m.m. Senare hämtade vi upp min farmor och hennes sambo Björn i sveg. Det är ungeför 3 mil från sveg till stugan där vi bor så det tar ca 10 minuter och på dom där små ynka 10 minuterna mår jag illa som fan på! Jag kan inte åka bil längre. Såfort jag sätter mig i bilen så mår jag illa. Finns det nått mot åksjuka? Snälla hjälp mig isåfall. Jaja nog om mitt illamående. Imorgon tänkte vi ta skoterna ut på sjön och kanske pimpla lite. Det kommer säkert bli jätte mysigt. Varm choklad och grillkorv. Hoppas bara solen orkar titta fram, så att man kan få lite sol i ansiktet. Jag känner mig jätte trött (nått med luften här uppe) så jag ska lägga mig på soffan och prata lite med Ingvar min gammel morfar. Han gör så att man alltid får sig ett gott skratt. Ha det så bra nu. Love you readers!




Världens gladaste Ingvar

Maj-Britt med en påskbukett på huvet som en hatt!

Dollar Store

Min tuffa farmor

Björnen i Sveg

...En massa kakor som Maj-Britt bakat...

...Och såklart kaffe på det...

Ps. Texten har bliviti tjock och det går inte att ändra just nu. Ganska irriterande men men.. Ni får klara er pussgurkor.


Kommentarer
Postat av: Mika

Det är skit bra att du kan blogga där du är. Annars hade jag dött kan jag säga!

Men en fråga bara.. Kan inte du lägga ut bilder på det du köpte idag? Skulle vara kul och se vad dom har där. Pussar från mig.

2009-04-09 @ 19:20:12
Postat av: Fredrik Sjögren

Hej på dig!

Din blogg kommer säkerligen att gå långt. Jag jobbar på ett företag angående "stora bloggar" och din blogg känner jag på mig kommer bli stor. Fortsätt bara såhär som du gör nu så ska du se. Det finns två st företag som är sugna på att få göra reklam på din blogg. Jag kommer maila dig angående det här så att du får det mer bokstavligt så att säga.

Vill också önska dig en trevlig påsk.

2009-04-09 @ 19:25:09
Postat av: Julia madsen

söt blogg!

2009-04-09 @ 19:28:22
URL: http://jmadsen.devote.se
Postat av: karin

åksjuktabletter finns det att köpa, som funkar.

kram

2009-04-10 @ 12:52:42
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0