hola amigos

Nu är jag hemma efter en jätte mysig helg. I går åkte jag till handen c. Hittade en jätte söt vit examens klänning i spets och en tunika i en aprikose nyans. Sen köpte jag hårfärg så mitt hår ska bli mörkare ikväll (bild kommer senare). Har förstått nu att en blekning kommer att förstöra mitt hår rejält eftersom att det redan är så tort och slitet. Lördags kvällen spenderade jag med min baby. Vi tittade på film och åt jätte god mat. Vi somnade väldigt sent igår så jag är super trött just nu. Ikväll ska jag bara tvätta och fixa en massa grejer. Hoppas eran helg har varit ritkigt mysig. Puss på er.


Klänning 199 kr, Tunika 199 kr allt från Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss you!

2009-04-19 @ 19:44:56
Postat av: Emma

Bra hjärtat inte bli blond förstör håret och ser konstigt ut, men du är fin i allt <3

2009-04-20 @ 09:48:59
URL: http://rundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0