packning

Nu har jag packat en riktigt fet resväska inför resan mot Norrland på onsdag. Vid klockan 20.00 ska jag försöka dra mig till Malin. Vi ska kanske spela fotboll på deras almenning och sen blir det nog mys i deras källare med bioduk och allt! Imorgon ska jag träffa Nino en liten stund eftersom att jag åker på onsdag och jag kommer inte hem förns måndag och så kommer jag inte kunna träffa honom på länge.. Det kommer blir ganska jobbigt men tur är det att det finns mobiler så att man kan hålla kontakten lite grann iallafall. Har också fått reda på att det är en massa snö där uppe i Norrland nu. Då kommer det att bli en massa skoter åkning, vilket jag älskar! Kameran kommer följa med så bilder blir det också. Nu ska jag fixa det sista med packningen.

DRESSCODE SATURDAY

Mys i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0