svaren

Postat av: Anna

Vad använder du för smink?
Sv: Jag använder en mascara som heter "The Colossal volum express" från Maybelline new york. Ett solpuder från H&M som heter "Bronzing Powder". Det använder jag till vardags. Sen på helger kan jag piffa till det med lite eyeliner eller kajal samt en snygg ögonskugga. Kan lägga upp en bild imrogon.

Postat av:

´hur mycket pengar får du pär månad / vecko-peng

Sv: Jag får mitt barnbidrag varje månad som ligger på 1100 kr.

Postat av: linn

vilka är 6 av dina närmsta tjejvänner :)

Sv: Oj. Jag har bara två stycken tjejkompisar som står mig närmast. Men sen finns det också några som jag också kan lita på men Nathalie och Malin står mig iallafall närmast. Skulle aldrig klara mig utan dom två härliga bruttorna.


Postat av: anonym

har du och nino haft sex?

Sv: Något jag aldrig kommer att diskutera här i bloggen.


Postat av: Louis

Vart köper du dina kläder helst?
ps. Mysig blogg!

Sv: Jag köper mina kläder helst på Gina Tricot eller H&M. Det är absolut inga tråkiga affärer utan dom har verkligen jätte fina klädkollektioner. Och tack så jätte mycket, det värmer!

Postat av: lindha

Är inte du och ida vänner längre :)?
Hur många unika besökare har du på din blogg per dag? Puss på dig, har faktiskt fastnat för din blogg / lindha

Sv: Jo jag och Ida är fortfarande vänner. Vi träffas nästan varje dag i skolan. Det varierar. Ibland har jag jätte många och ibland har jag mindre många. Det beror ju oftast på hur mycket jag uppdaterar. Men den här veckan ligger mina unika besökare på 450-500 om dagen. Vad roligt att du har fastnat för min blogg. Hoppas du inte tappar intresset. Kram på dig!


Postat av: M

hur ser din framtid ut? :) puss puss

Sv: Min framtid.. hmm svårt.. Jag tror att jag kommer ha ett bra jobb som jag trivs med. En familj, kanske 1-2 barn och en kärleksfull pojkvän/man. Jag vill ha en enkel framtid. Bo i ett litet villa område. Tror nog att det skulle passa mig utmärkt.
 

Postat av: Johanna

Vad vill du helst bli när du blir stor?
Några stora drömmar kanske? :P
Sv: Jag skulle antingen vilja bli arkitekt, journalist, designer eller frissör och sen har jag en dröm men den väntar jag med att berätta tills jag känner mig riktigt säker på den saken. Jag vill iallafall jobba med nånting jag gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0