kalas

Tjena bloggen! Allt bra med er? Med mig är det suveränt. Har fått i mig en massa tårta och kakor idag, smarrit. Imorse när jag vaknade begav jag mig mot handen c. Hittade lite smått och gott och bilder kommer förmodligen imorgon. Senare träffade jag Nino och vi tog tåget tillsammans hem till mig. När vi kom hit blåste vi upp en massa ballonger och hjälpte pappsen min. Vid 15.00 kom alla gästerna. Ikväll blir det bara mys. Vi har hyrt tre filmer som vi ska se. Hoppas att ni har vart ute i solen idag för det har varit jätte fint väder idag. Ha det så bra. Puss


Hannah öppnar alla sina packet.

Farmos, Kusinen Alma och moster Camilla.

Ms. Cool! Min underbara mormor.

Hela gänget samlat!


Vi kör en Carola! Min underbara morfar.

Kusin Vitamin!

Min älskade pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Julia

det skulle vara kul att se dig och nino tillsammans / kram

2009-04-25 @ 22:08:30
Postat av: cecilia

grattis till hannah! :D

du och nino passar sjukt bra tillsammans.

Kram på dig

2009-04-25 @ 23:31:21
URL: http://ciizs.blogg.se/
Postat av: Anonym

du och nino e ass söta tsm gullungar <33

2009-04-27 @ 11:29:55
Postat av: Angelica Ö

Kan du lägga ut veckans planer den här veckan med. Det är roligare när man vet lite vad man ska läsa. Puss&Kram

2009-04-27 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0